Чек-лист заселення до нового офісу. Оренда офісу – це легко!

Плануєте розширювати свій бізнес? Рекомендуємо розпочати з підбору нової локації – комфортного офісу. Радимо ознайомитися з алгоритмом дій, який полегшить процес оренди офісу в Києві, або будь-якому іншому місті.

Поради щодо вибору нового офісу від фахівців KRONOS

Ряд соціологічних та маркетингових досліджень доводять, що правильний вибір локації для майбутнього офісу не тільки сприяє комфортному мікроклімату в колективі, але й підвищує довіру клієнтів до компанії. Малоймовірно, що клієнт зверне по допомогу до фірми, яка знаходиться на околиці міста. До таких фірм рівень довіри значно нижчий, ніж до тих, чиї офіси розташовані у престижних районах.

З якою метою орендуємо офіс?

  1. Проведення переговорів з партнерами – це означає, що компанія має окреме комфортне місце для ведення переговорів, необхідну техніку фіксації даних, інше обладнання, необхідне в роботі тощо.
  2. Якщо є потреба у відкритті колл-центру для обробки заявок від клієнтів, тоді слід забезпечити співробітників світлим та просторим офісом. Продумати дизайн робочих місць, організувати «опен спейс» із необхідною технікою та звуконепроникними ширмами-перегородками.
  3. Щоб обробляти запити клієнтів. У такому разі потрібно подбати про зручну локацію, щоб покупці та замовники могли легко приїхати як на громадському транспорті, так і на власних авто. Вибравши напрямок роботи офісу, слід розглянути низку важливих особливостей.

На які характеристики звертати увагу під час вибору офісу?

Насамперед, це локація, район міста. Попри поширену думку, оренда приміщення в центрі Києва не варта того, щоб вкладати величезні фінанси. Особливо, якщо йдеться про стартап. Орендна плата дуже часто непосильна для бізнесу-початківця, а бонуси від такого місця сумнівні. Набагато краще брати менш відомі райони, але не надто далеко від центру. Наступним кроком при виборі приміщення в оренду є площа, метраж. Для цього слід відповісти на кілька запитань:

  • Скільки людей працюватиме в приміщенні одночасно?
  • Чи потрібна їм окрема кімната для переговорів із клієнтами тощо?
  • Якою є ставка орендної плати? У питанні зняття приміщення у Києві – відповідь проста. Що нижче, то краще.

Офіс у центрі міста – це «рожева мрія» практично кожного орендаря, але паралельно з цим хороший транспортний обмін необхідний. Особливо коли йдеться про активну роботу з клієнтами — люди повинні мати можливість дістатися офісу навіть на громадському транспорті. Після визначення критеріїв вартості та площі зазвичай виявляється, що на ринку не так багато пропозицій. Бажані об'єкти довго не залишаються доступними для оренди, а за хороше розташування офісу ведеться справжнє полювання. Тому вам доведеться докласти чимало зусиль, перш ніж буде знайдено правильний варіант. Хоча огляд може бути виснажливим і довгим, ніколи не перекладайте його на чужі плечі - проводьте самостійний огляд майбутнього офісу. Тільки коли ви особисто відвідуєте об'єкт, ви можете скласти «картинку світу» - це ваш варіант, підходить цей офіс для ваших цілей чи ні. Якщо особиста присутність у питанні зняття офісу у Києві неможлива – довіртеся професіоналам. Спеціалісти компанії KRONOS допоможуть визначитися з найкращим варіантом для довгострокової оренди. Навіть якщо вам сподобався перший варіант, не лінуйтеся вивчати хоча б кілька інших - можливо, ви зможете знайти офіс за кращою чи доступною ціною. Не відкидайте об'єкти у процесі будівництва. Часто їх пропонують більш ніж за доступними цінами, їх можна знайти навіть у безпосередній близькості від центру міста.